ANTALYA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
(Evde Sağlık Hizmetleri Koordinatörlüğü)
Dr. Enes EFENDİOĞLU İl Koordinatörü
Hakan DEMİRAY Koordinasyon Merkezi
Sevgi ÖZTÜRK Koordinasyon Merkezi
Emine SADIÇ Koordinasyon Merkezi
Ayşe KORKMAZ Koordinasyon Merkezi
Aynur ŞAVKLIYILDIZ Koordinasyon Merkezi
MİSYONUMUZ
Evde Sağlık Hizmetleri bireylerin, sağlık hizmeti ihtiyaçlarını göz önüne alarak yaşadıkları ortamda ihtiyaçları olan ve hastane dışında sunulabilecek sağlık hizmetini, nitelikli sağlık profesyonelleri tarafından uluslar arası kalitede tedavi ve rehabilitasyon hizmeti sunmaktır.
VİZYONUMUZ
Evde sağlık hizmetleri sunumunda, bilimsel ve teknolojik gelişmelerin yakından takip edilmesiyle sürekli değişim, gelişim ve eğitim olanağı sağlanarak, hasta ve çalışan odaklı, çağdaş yönetim sistemi ile adil ve hakkaniyetli sağlık hizmeti sunmaktır.
TEMEL İLKE VE DEĞERLERİMİZ
- Hakkaniyet
- Hasta odaklılık
- Süreklilik
- İnsana saygı
- Ekip dayanışması ve işbirliği
- Eğitime, değişime ve gelişime daima açık olmak
- Daima en iyiyi hedeflemek
- Hasta ve çalışan memnuniyeti
KALİTE POLİTİKAMIZ
Sağlıkta Kalite Standartları ve mevzuatına bağlı olmak, evde sağlık hizmeti alan bireylerin memnuniyetini artırmak, görev yapan sağlık profesyonellerinin verimli çalışmasını sağlamak. Sivil toplum kuruluşları ile işbirliği içinde sağlık hizmetleri sunumunu yürütmektir.
EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ NEDİR?
Evde Sağlık Hizmetleri; teşhis ve tedavi sonrası bakım sürecinde yatağa bağımlı olan hastaların muayene, tahlil, tıbbi bakım, psikolojik ve sosyal destek gibi sağlık hizmetlerinin ev ortamında ve bu konuda eğitimli personeller tarafından sunulmasıdır.
EVDE SAĞLIK HİZMETİ KAPSAMINDAKİ HASTA GRUPLARI
- Yatağa bağımlı hastalar (Alzheimer, Demans ve Felç gibi..)
- Nöromüsküler sistem hastaları
- KOAH
- Obez hastalar
- Terminal dönem palyatif bakım hastaları
- İleri derecedeki kas hastaları
EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ UYGULAMALARI
- Tetkik, tahlil
- Mesane sondası değişimi
- PEG değişimi planlama
- Trakeostomi kanül değişimi planlama
- Beslenme eğitimi
- Sosyal hizmet uzmanı değerlendirmesi
- Sağlık Kurulu Planlamaları
- Raporlu ilaçların reçetelenmesi
- Tıbbi cihaz raporu düzenlenmesi
- Malzeme raporu düzenlenmesi
- Gerekli olduğu hallerde hastanın ilgili sağlık kuruluşuna ve /veya sağlık kuruluşundan evine nakli.
Hastada oluşan acil durumlar için 112 Acil çağrı merkezi aranmalıdır.
BAŞVURU NASIL YAPILIR?
Başvuruda bulunmak için hasta, hasta yakını, diğer kişiler tarafından 444 3833 numaralı iletişim hattı aranmalıdır.
EVDE SAĞLIK BİRİMİ NASIL ÇALIŞIR?
Evde sağlık hizmetleri birimi, randevu sistemiyle ve mesai saatleri (08:30-17:30) içinde çalışmaktadır. Ziyaret günü ve sıklığı hastanın durumuna ve hasta sayısına göre doktor tarafından belirlenmektedir.
Evde Sağlık Hizmetleri kapsamında hizmet almak isteyen hastalarımız SGK ve belediyeler (Büyükşehir ve Kepez) ile devam eden anlaşmalar kapsamında hizmetten faydalanabilirler.
HİZMET VERDİĞİMİZ KURUM LİSTESİ
- Akseki Devlet Hastanesi Evde Sağlık Birimi
- ALKÜ Alanya Eğitim Araştırma Hastanesi Evde Sağlık Birimi
- Demre Devlet Hastanesi Evde Sağlık Birimi
- Kemer Devlet Hastanesi Evde Sağlık Birimi
- Kepez Devlet Hastanesi Evde Sağlık Birimi
- Elmalı Devlet Hastanesi Evde Sağlık Birimi
- Finike Devlet Hastanesi Evde Sağlık Birimi
- Gazipaşa Devlet Hastanesi Evde Sağlık Birimi
- Kaş Devlet Hastanesi Evde Sağlık Birimi
- Korkuteli Devlet Hastanesi Evde Sağlık Birimi
- Kumluca Devlet Hastanesi Evde Sağlık Birimi
- Manavgat Devlet Hastanesi Evde Sağlık Birimi
- Atatürk Devlet Hastanesi Evde Sağlık Birimi
- TC. Sağlık Bilimleri Üniversitesi Antalya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Evde Sağlık Birimi
- Serik Devlet Hastanesi Evde Sağlık Birimi
- Antalya Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Evde Sağlık Birimi
- Alanya Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Evde Sağlık Birimi
- Manavgat Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Evde Sağlık Birimi
KOORDİNASYON MERKEZİ İLETİŞİM BİLGİLERİ
Adres: Hüsnü Karakaş Mah. Hastane Cad. No:103 Kepez/Antalya
Telefon Numarası: 0242 320 6017